Što za nas zna?i WHO Kodeks?
Uzimaju?i u obzir ?injenicu da duda varalica i bo?ica za hranjenje mogu imati negativan utjecaj na tijek i trajanje dojenja, usvojena je poslovna politika koja kaže:
ARDO ne proizvodi, niti ima u prodajnom programu takve proizvode!!!
Trenutno je WHO Me?unarodni Kodeks nadomjestaka za maj?ino mlijeko tema intenzivnih rasprava me?u stru?njacima toga podru?ja, u odnosu na suradnju s proizvo?a?ima proizvoda za podršku dojenju.
Politika tvrtke ARDO - "U potpunosti smo suglasni i predani svakom i najmanjem dijelu WHO zakona!"
Za Ardo Team: Marliese Pepe-Truffer, IBCLC - direktorica marketinga
Izvor: Problem - Razumijevanje Me?unarodnog kodeksa
ARDO je vaš partner odgovoran za rad u skladu s WHO me?unarodnim Kodeksom.
Kao proizvo?a? proizvoda za podršku dojenju, podržavamo praksu dojenja s proizvodima najviše kvalitete i funkcionalnosti.
Naši proizvodi vam omogu?avaju kvalitetna rješenja za teško?e pri dojenju.
Prirodnom procesu pristupamo na holisti?ki i u?inkovit na?in.
WHO Kod je od iznimne važnosti za tvrtku.
WHO Zakon o marketingu nadomjestaka maj?inog mlijeka štiti i podupire dojenje.
Kodeks odre?uje na?in na koji maj?ino mlijeko može do?i na tržište, bez ugrožavanja prakse dojenja.
Me?unarodni kodeks referira na svaki proizvod koji je u prodaji kao djelomi?na, ili potpuna zamjena za maj?ino mlijeko, uklju?uju?i i bo?ice za hranjenje i dude varalice.
Kodeks ne brani prodaju takvih proizvoda, ve? definira metode reklamiranja i na?in na koji tvrtke posluju.
(International Code: ?lanak 2). Namjera nam je, izme?u ostalog, suzbijanje oglašavanja ili drugih oblika trgovine ovih proizvoda u javnosti (?l. 5.1) |