WHOŠto za nas znači WHO Kodeks?

Uzimajući u obzir činjenicu da duda varalica i bočica za hranjenje mogu imati negativan utjecaj na tijek i trajanje dojenja, usvojena je poslovna politika koja kaže: 
ARDO ne proizvodi, niti ima u prodajnom programu takve proizvode!!!
Trenutno je WHO Međunarodni Kodeks nadomjestaka za majčino mlijeko tema intenzivnih rasprava među stručnjacima toga područja, u odnosu na suradnju s proizvođačima proizvoda za podršku dojenju.
Politika tvrtke ARDO - "U potpunosti smo suglasni i predani svakom i najmanjem dijelu WHO zakona!"574
Za Ardo Team: Marliese Pepe-Truffer, IBCLC - direktorica marketinga

Izvor: Problem - Razumijevanje Međunarodnog kodeksa
 
ARDO je vaš partner odgovoran za rad u skladu s WHO međunarodnim Kodeksom.
Kao proizvođač proizvoda za podršku dojenju, podržavamo praksu dojenja s proizvodima najviše kvalitete i funkcionalnosti.
Naši proizvodi vam omogućavaju kvalitetna rješenja za teškoće pri dojenju.
Prirodnom procesu pristupamo na holistički i učinkovit način.
 
WHO Kod je od iznimne važnosti za tvrtku.
WHO Zakon o marketingu nadomjestaka majčinog mlijeka štiti i podupire dojenje.
Kodeks određuje način na koji majčino mlijeko može doći na tržište, bez ugrožavanja prakse dojenja.
Međunarodni kodeks referira na svaki proizvod koji je u prodaji kao djelomična, ili potpuna zamjena za majčino mlijeko, uključujući i bočice za hranjenje i dude varalice.
Kodeks ne brani prodaju takvih proizvoda, već definira metode reklamiranja i način na koji tvrtke posluju.
(International Code: Članak 2). Namjera nam je, između ostalog, suzbijanje oglašavanja ili drugih oblika trgovine ovih proizvoda u javnosti (Čl. 5.1)
 
Joomla Templates by Joomlashack